2018. május 9., szerda

Top 5 szerda: #3 Madarak és fák napja

 A mai témánk a moly.hu-n a madarak és fák napja alkalmából, ami igazándiból május 10-e, olyan könyveket kell felsorolni ami borzalmas, és kár volt a fákat bántani értük. Részemről ez annyiban változik, hogy olyan könyveket hozok amiket nem tudtam elolvasni, vagy a béka feneke alatt van az értékelése.
Megmondom őszintén, mostanában kezdtem gyűjteni az olvasási élményeimet, ezért még kevés felhozatalból tudok válogatni. De ebben is akad olyan, ami nem tetszett.

1. Papp Diána: Szerdán habcsók
Már régen olvastam. Részletezni nem tudom a dolgot. Annyit leírtam viszont, hogy nekem összecsapott volt az egész. Valószínű unalmas volt számomra.


2. Paulo Coelho: Veronika meg akar halni
Szintén régebbi olvasmány. Azt hiszem a pszichológiai része az ami nem tetszett. Bár ez fura kijelentés, amikor az egész könyv erről szól. Öngyilkosság. Ez a könyv még az 1001 könyvek listáján is szerepel.


3. John Green: Alaska nyomában
Nem volt meg az az író-olvasó közötti kapocs. Nagyon felszinesnek tartottam a történetet, eröltetett volt. Lehet ezért sokan megköveznének, de nekem nem ment.


4. Malala Juszufzai - Christina Lamb: Én vagyok Malala
Az elején nagy lendülettel kezdtem el olvasni főleg hogy Reese Witherspoon is olvasta, kíváncsi voltam rá. Viszont a végén alig vártam hogy vége legyen. Őszintén szólva pár oldalt le is csaltam. 


5. Rhys Bowen: Holttest a fürdőkádban
Megmondom őszintén nehezen ment. Lehet azért mert van két gyerekem, ezáltal nincs sok szabadidőm, azért mert sokszor elálmosodtam rajta, mert hosszú, elnyújtott volt a történet. A lényeg hogy nem tartozik a kedvenc könyveim közé. 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Martin Kay - Eastern 2. - Titkok útvesztője

  Sziasztok!   Nem tudom, hogy milyen viszonyban vagytok a „Könyvek szava” oldalammal, de azt tudnotok kell, hogy mostanában nem tudok ann...