2018. április 25., szerda

Top 5 Szerda #1 Fandom tárgyak

Tehát, amivel ezek után készülni fogok, egy külön linket megérdemel. Ugyanis ez a "Top 5 Szerda", amit a moly.hu-n találtam. Egy csoport, akik azzal foglalkoznak, hogy minden héten szerdán egy megadott könyves témával a legjobb ötbe sorolják kedvenceiket, vagy inkább amit nem szeretnek, vagy amit ajánlanak..... sorolhatnám. De ha követitek ezeket a bejegyzéseket akkor ti is láthatjátok, hogy egyrészről milyen témával kapcsolatban kell írni, másrészről pedig nekem mik azok amik szerepelnek ezen a listán. Úgy tudom ami az egyik legfontosabb dolog, hogy ez egy Goodreads-es folyamat, amit az angolul nemtudó könyvmolyoknak lefordítanak (köztük vagyok én is) és így mi is élhetünk ezzel a lehetőséggel.

És elérkeztem a mai témához a fandom tárgyakhoz, vagyis azokat a tárgyakat sorolnám ide, amik könyvhöz tartozó kis apróságok, ezek lehetnek figurák, párnák, bögrék...
Személyszerint nekem nincsenek ilyenek, de vannak olyan könyvek illetve filmek amikből szívesen fogadnék ilyen ereklyéket.

1. Harry Potter
Talán már mindenki kívülről fújja a Harry Potter rajongást, de annyira magávalragadó az a mágiavilág, hogy onnan bármilyen kis tárgyat elfogadnék.

2. Marvel
A férjem által megszerettem a Marvel filmeket. Mostanában nagyon látványosan megtudják csinálni. Közüllük azt hiszem a Vasembert és az Amerika Kapitányt mondanám leginkább szimpatikusnak.

3. Injustic
Hasonló szuperhősös film mint a Marveles összeállítások. Mások a főszereplők, mások a szuperképességek. Nekem Aquaman és Wonder Woman azok akik jobban tetszenek. Konkrétan sokmindent elfogadnék ami a nevükhöz köthető.
Időközben eszembe jutott, hogy vannak nekünk is ilyen kis figuránk. Persze ez nem az enyém hanem a kisfiamé. Így a 4. Helyre sorolnám Fiónát a Shrek meséből, illetve Kungfu Pandát az 5. helyre. Ezek inkább játék célra vannak használva, nem kiállítási darabok. :)
Szerintem ha mélyebben elkezdenék kutatni a játékok között akkor többet is találnék.
Nekem azt hiszem ennyi volt a mostani összeállítás. Már ezzel az első bejegyzéssel is megcsúsztam egy napot.
Nektek mik a kedvenceitek? Ha van kedvetek bátran írjatok. Sziasztok!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Martin Kay - Eastern 2. - Titkok útvesztője

  Sziasztok!   Nem tudom, hogy milyen viszonyban vagytok a „Könyvek szava” oldalammal, de azt tudnotok kell, hogy mostanában nem tudok ann...